کانال تلگرام

معرفی رایگان کانال های تلگرام | معرفی گروه تلگرام | لینک

کانال تلگرام

معرفی رایگان کانال های تلگرام | معرفی گروه تلگرام | لینک

در این وبلاگ ما به معرفی رایگان کانال تلگرام شما میپردازیم

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت کانال تلگرام

ثبت کانال تلگرام مساوی با افزایش ممبر کانال تلگرام  شما هست، شما در واقع با ثبت کانال تلگرام خود در سایت ما، کانال تلگرام خودتان را به موتور جستجوی گوگل معرفی میکنید.

تحقیقات نشان داده است که ۹۰ درصد از ممبرهای کانال تلگرام از طریق همین گوگل به کانال های تلگرام اضافه میشوند و این یک حقیقت هست، که خیلی ها هنوز با آن آشنا نیستند.

افرادی که به تلگرام میپیوندند، در مرحله اول به موتور جستجوی گوگل مراجعه میکنند و به دنبال کانال تلگرامی  که با سلیقه و علایق آن شخص مطابقت دارد میگردند.

خوب در اینجا برگ برنده دست کسانی هست که کانال تلگرام خود را ثبت کرده باشند، در اینصورت فرد به کانال تلگرام ثبت شده جوین میشود و اگر مطالب کانال مورد پسند آن فرد باشد در آن کانال باقی خواهد ماند و به این ترتیب ممبر کانال مورد نظر هر روز افزایش پیدا میکند.

همانطور که اشاره شده ثبت کانال تلگرام موجب میشود تا شما بدون آنکه نیازی به تبلیغ کانال تلگرام داشته باشید هر روز ممبر رایگان دریافت کنید.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که ثبت کانال تلگرام در این سایت با جاهای دیگر چه تفاوتی دارد؟ سایت ما دارای رتبه بسیار بالایی در گوگل می باشد و به محض ثبت کانال تلگرام خود  در سایت ما، کانال تلگرامتان در گوگل ایندکس میشود.

با توجه به اینکه این سایت برای کانال تلگرام در گوگل سئو شده است ، شما خیلی زود درصدر نتایج سرچ گوگل قرار میگیرید و شانس این را دارید تا افراد ابتدا به کانال تلگرام شما مراجعه کنند.

خوب اگر مطالب کانال تلگرام شما جالب و خوب باشد و مخاطب تشخیص دهد که نیاز او را در مورد جستجو تامین میکند در کانال شما عضو و موجب افزایش ممبر کانال تلگرام شما میگردد.

در پایان اگر سوال و یا نقطه نظری در اینخصوص دارید میتوانید از طریق شماره هماه ۰۹۱۴۰۰۸۶۷۵۶ و یا آیدی تلگرام ما در میان بگذارید.

موفق باشید……

منبع: ثبت کانال تلگرام

  • سارا احمدی احمدی دستجردی
  • ۰
  • ۰

شما با ثبت کانال ویژه و تبلیغ کانال تلگرام خود در سایت ما میتوانید به راحتی و بدون هیچ زحمتی، ممبر کانال تلگرام خود را افزایش بدهید، در واقع شما با تبلیغ کانال تلگرام خود در در این سایت ممبرهایی جذب میکنید که با کسب و کار شما مرتبط هستند و این باعث افزایش درآمد شما از کانالتان میشود.

اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه ممکن هست با تبلیغ کانال تلگرام ممبر به کانال اضافه بشن؟

طبق تحقیقات بعمل اومده و نظر سنجی انجام شده مشخص گردید که ۹۰ درصد افراد برای پیدا کردن کانال مورد علاقه خودشون به گوگل رجوع میکنند، یعنی با جستجو در گوگل به دنبال کانال تلگرام مورد علاقه خودشون میگردند، و در واقع شما با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در این سایت کانالتون رو در موتور جستجوی گوگل ثبت و ایندکس میکنید.

چون این سایت برای کلمه تلگرام سئو شده و اسم سایت هم مرتبط با تلگرام هست، بنابراین شما در صدر نتایج گوگل قرار میگیرید، یعنی اینکه اگر موضوع کانال تلگرام شما بازی باشه و کسی تو اینترنت به دنبال کانال تلگرام بازی باشه، ابتدا کانال شما در نتایج گوگل پیدا میشه و این شانس رو به شما میده تا فرد به کانال تلگرام شما وارد بشه.

در اینجا اگر مطالب کانال تلگرام شما متناسب با نیاز اون فرد باشه که مطمئن باشید به کانال شما جوین میشه و کانال تلگرام شما را ترک نخواهد کرد، در اینصورت شما هر روز ممبر رایگان که متناسب با موضوع کانال تلگرامتان هست جذب میکنید.

شما با معرفی کانال تلگرام خودتون در سایت ما به صورت دائمی ممبر میگیرید، چرا که ما هیچ وقت هیچ کانال تلگرامی را حذف نخواهیم کرد، و ما یک بار برای همیشه هزینه تبلیغ کانال تلگرام رو دریافت میکنیم.

در صورتی که سوالی در خصوص تبلیغ کانال تلگرام و نحوه ثبت کانال تلگرام دارید میتونید از طریق شماره همراه ۰۹۱۴۰۰۸۶۷۵۶ و یا آیدی تلگرام همین شماره ذکر شده با ما درمیان بگذارید، تیم ما در اسرع وقت به سوالات شما در اینخصوص پاسخ میده.

منبع: تبلیغ کانال تلگرام

  • سارا احمدی احمدی دستجردی