کانال تلگرام

معرفی رایگان کانال های تلگرام | معرفی گروه تلگرام | لینک

کانال تلگرام

معرفی رایگان کانال های تلگرام | معرفی گروه تلگرام | لینک

در این وبلاگ ما به معرفی رایگان کانال تلگرام شما میپردازیم

  • ۰
  • ۰

شما با ثبت کانال ویژه و تبلیغ کانال تلگرام خود در سایت ما میتوانید به راحتی و بدون هیچ زحمتی، ممبر کانال تلگرام خود را افزایش بدهید، در واقع شما با تبلیغ کانال تلگرام خود در در این سایت ممبرهایی جذب میکنید که با کسب و کار شما مرتبط هستند و این باعث افزایش درآمد شما از کانالتان میشود.

اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه ممکن هست با تبلیغ کانال تلگرام ممبر به کانال اضافه بشن؟

طبق تحقیقات بعمل اومده و نظر سنجی انجام شده مشخص گردید که ۹۰ درصد افراد برای پیدا کردن کانال مورد علاقه خودشون به گوگل رجوع میکنند، یعنی با جستجو در گوگل به دنبال کانال تلگرام مورد علاقه خودشون میگردند، و در واقع شما با تبلیغ کانال تلگرام خودتون در این سایت کانالتون رو در موتور جستجوی گوگل ثبت و ایندکس میکنید.

چون این سایت برای کلمه تلگرام سئو شده و اسم سایت هم مرتبط با تلگرام هست، بنابراین شما در صدر نتایج گوگل قرار میگیرید، یعنی اینکه اگر موضوع کانال تلگرام شما بازی باشه و کسی تو اینترنت به دنبال کانال تلگرام بازی باشه، ابتدا کانال شما در نتایج گوگل پیدا میشه و این شانس رو به شما میده تا فرد به کانال تلگرام شما وارد بشه.

در اینجا اگر مطالب کانال تلگرام شما متناسب با نیاز اون فرد باشه که مطمئن باشید به کانال شما جوین میشه و کانال تلگرام شما را ترک نخواهد کرد، در اینصورت شما هر روز ممبر رایگان که متناسب با موضوع کانال تلگرامتان هست جذب میکنید.

شما با معرفی کانال تلگرام خودتون در سایت ما به صورت دائمی ممبر میگیرید، چرا که ما هیچ وقت هیچ کانال تلگرامی را حذف نخواهیم کرد، و ما یک بار برای همیشه هزینه تبلیغ کانال تلگرام رو دریافت میکنیم.

در صورتی که سوالی در خصوص تبلیغ کانال تلگرام و نحوه ثبت کانال تلگرام دارید میتونید از طریق شماره همراه ۰۹۱۴۰۰۸۶۷۵۶ و یا آیدی تلگرام همین شماره ذکر شده با ما درمیان بگذارید، تیم ما در اسرع وقت به سوالات شما در اینخصوص پاسخ میده.

منبع: تبلیغ کانال تلگرام

  • ۹۶/۰۵/۱۸
  • سارا احمدی احمدی دستجردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی